MLT

Fundamenty zalane. Trwają ciężkie prace.

Zapraszamy wkrótce

Marketing wizualny produktów naturalnych

Marketing wizualny produktów naturalnych

Konsument produktów naturalnych to przeważnie osoba czytająca skład produktów, dokonująca świadomych wyborów podczas zakupów. Jednak mimo wszystko wpływ na jej decyzje zakupowe ma także wygląd, opakowanie produktu. Jeśli wygląd danego artykułu wywoła w nas pozytywne emocje, to często nawet jego wysoka cena nie stanowi przeszkody do zakupu.

Wprowadzając nowy produkt na rynek warto pamiętać, że dla konsumenta ważna jest nie tylko jakość, ale i jego wygląd, estetyka. Jak pisze Aneta Mlodzikova z portalu biokurier.pl (źródło: http://biokurier.pl/ekorynek/kupujemy-oczami-marketing-wizualny-dla-produktow-naturalnych/) "Jakkolwiek działamy, warto mieć świadomość do kogo kierujemy swój produkt, jakie niesie przesłanie i czy nasze działania są spójne."

Promując produkty naturalne musimy pamiętać, żeby w przekazie kierowanym do odbiorcy przedstawić je jako naturalne i o wysokiej jakości. Wpływ na to ma więc nie tylko ich opakowanie,ale i sposób, w jaki je prezentujemy - odpowiednie wizualizacje produktów oraz dobrana komunikacja marki.

Więcej informacji o marketingu wizualnym produktów 
http://biokurier.pl/ekorynek/kupujemy-oczami-marketing-wizualny-dla-produktow-naturalnych/

O znaczeniu opakowań produktów usłyszą Państwo także podczas tegorocznej edycji Targów Producentów Marek Własnych PL SHOW. Więcej informacji już wkrótce.



<< wstecz